Идеологическата диверсия на българите – Made by USA & Israel

Американизацията и подмяната на ценностите на българина посредством масовите медии 

img_3669

„Хайде, дечица, вземете си детско меню и помнете: Руснаците са лоши!“

Един американски политик риторично бе заявил, че „може да не победихме Виетнам, но пък в центъра на Ханой има Макдоналдс“. Как действа американската пропагандна машина и съпътстващата я „идеологическа диверсия“. Какво всъщност представлява тя?

Книгата  „Медиите под контрол (Забележителните постижения на пропагандата)“ на американския професор по лингвистика Ноам Чомски е задължително четиво за всеки буден и бунтуващ се срещу системата, нейната тирания и лъжи обикновен човек. В нея Чомски казва следните неща за успехите на американската пропагандна машина:

  • Нека започнем с първата съвременна правителствена пропагандна операция. Била е по времето на Удроу Уилсън. Удроу Уилсън е избран за президент през 1916 г. с предизборната платформа „Мир без победа“. Това става точно по средата на Първата световна война. Населението било изключително пацифистки настроено и не виждало никакви причини за въвличането на САЩ в Европейската война. Правителството на Уилсън обаче е било за включване във войната, затова трябвало да направи нещо. Създава се правителствена пропагандна комисия, наречена комисията Крийл, която само за шест месеца успява да превърне едно миролюбиво население в истерична, призоваваща към война тълпа, копнееща да разруши всичко германско, да разкъса немците на парчета, да се бие докрай и да спаси света. ;

  • Друга група, която остава много впечатлена от тези успехи, са теоретиците на либералната демокрация и водещите фигури в медиите, като Уолтър Липман например, доайен на американските журналисти, главен критик по въпросите на външната и вътрешната политика. Ако погледнете в събраните му есета, ще видите, че подзаглавията им са от рода на „Прогресивна теория за либералнодемократичната мисъл“. Липман е включен в тези комисии по пропагандата и отбелязва техните постижения. Той твърди, че наречената от него „революция в изкуството на демокрацията“ може да бъде използвана за „фабрикуване на съгласие“, т.е. чрез новите техники на пропагандата да се накара обществото да приеме неща, с които не е съгласно.;

Как се случи толкова бързо идеологическата диверсия в България?

Като бивша социалистическа държава България вече беше избрала САЩ и Запада за свой покровител, а може би те ни избраха. И така, три години след падането на комунизма в България се появи първия Макдоналдс ресторант. Американизацията започна!

След има-няма една-две години в България Соломон Паси вече оглавява Български Атлантически Клуб.  След още няколко години България вече започва да прави опити да преговаря за членство в Европейския Съюз. Разбира се, народът трябва да бъде първо убеден в нуждата и правилния избор на новия господар в лицето на САЩ и да бъде широко рекламиран американския начин на живот (lifestyle), с което народа и най-вече новото поколение след 1989г. да бъде тотално поамериканчено и стандартизирано. Започва и голяма реклама на американската политика, а собствените ни правителства, също назначени и подредени в овалните зали в САЩ, започнаха да действат в нова насока, в която да „докажат“, че вече не сме съветска република и искаме наистина да сме техни съюзници. Но дали са си давали сметка, че България не може да е „съюзник“, а само неин „доминьон“ и то реакционен. Започна се: Приватизация, отваряне на вратите за американски и други отбрани корпорации, които предварително бяха подготвени за пладнешкия грабеж, въздушен коридор за НАТО-вските агресори, които бомбардираха Косово, а някои ракети падаха случайно и на наша земя и тн.

И всичко това докато народа е озарен от надеждата за ново, демократично бъдеще, свободи и нормален живот. Нима вие знаехте какво решава Вашето и наше правителство, какво договаря с американците, за да получи „членство“ в клуба на западните сили, докато гледахте „Спасители на плажа“? Или докато тепърва пробвахте вкусовете на всички сандвичи в Макдоналдс имахте реална предствава, че тече една престъпна приватизация и грабеж на плодовете от труда на няколко поколения българи? Едва ли.

А знаете ли, че през 1997г., за да се изпълни плана за мащабното разграбване на държавата от новопоявилата се синя олигархия корабите с жито чакаха на пристанищата ни, а те не ги пускаха със седмици. После се показваха по телевизора и казваха: „Ето, ние заварваме една фалирала държава, да не си помислите, че има какво да крадем?!“

Вече сме „горд“ член на НАТО, ЕС и послушник на САЩ. „Работата“ на толкова много български политици вече е свършена: Външната ни политика се диктува от Израел и САЩ, ЕС определя кога и какво ще ядем, чуждите корпорации са завзели всичко у нас, стопанството ни беше „екзекутирано“, имаме американски бази, български войници пазят маковите полета в Афганистан, подпомагат окупацията в Ирак. По всички признаци ние сме в Западната диаспора. 

Съвременните младежи пият кока-кола, ядат сандвичи Макдоналдс, мечтаят за най-новия смартфон, играят компютърни игри и гледат филми, в които американците се бият срещу „лошите“. Изключителна рядкост е да видите руски филм или новина от Русия по телевизията. Те са сведени почти до минимум. Все пак не може да не се отрази голяма новина, свързана с Русия, но иначе наблягаме на:

Премеждията на канадската поп-звезда Джъстин Бийбър, арестувания рапър за притежание на марихуана в САЩ, новата рокля на Лейди Гага и тн. – това не  са невинни „любопитни новини“, защото какво да се излъчва в ефира и то в новинарските емисии, някои от които в най-пиковия телевизионен час (централните емисии) е политика на телевизията. Кой е сосбственика на Би Ти Ви, например? Евреина Рупърт Мърдок? Не, вече не е той. Но не си отдъхвайте, замени го друг евреин. . Новия собственик на БТВ медиа груп вече е Тайм Уорнър – още по-могъщ еврейски медиен гигант.  Тайм Уорнър притежаваха 96 медийни издания, като със закупуването на БТВ и други медии от Балканите и Източна Европа – Чехия, Унгария, Румъния, Словакия и Словения. Тайм Уорнър са закупили цялата CME (Central European Media Enterprises). От медийната корпорация притежават и телевизионни канали като CNN. И какво мислите цели тази медийна еврейска империя, монополизирайки медиите в Източна Европа? Да ги възпита „правилно“, разбира се. Да рекламира американската и израелската политика, да превърне зрителите в достойни „поамериканчени“ хлапета, чието критическо мислене е равно на нула.

Още по-опасна са т.нар. „неправителствени граждански организации“. Случайно ли е, че именно американски фондации и организации като „Братя Рокфелер“, „Отворено Общество“ на Сорос са създали мрежа от такива „неправителствени“ „граждански“ организации, финансирайки ги. И какво имаме сега – „Социален инженеринг“ + „Идеологическа диверсия“. България избра своя път – доброволно да се подчини, иначе щяха да ни подчинят чрез някоя цветна революция, които са доктрина на ЦРУ. 

We’re all living in America! Coca-cola, Sometimes war!

9 Коментари to “Идеологическата диверсия на българите – Made by USA & Israel”

  1. Статията не съм я чел все още, но като видях снимката с клоуна от Макдоналдс нямаше как да не коментирам. Това е от едно благотворително събитие, което те организират всяка година. Канят известни лица да подкрепят кампанията им. Като Ники Кънчев например. А кампанията се състои в следното „Колкото повече боклучава храна купите от нас, толкова повече пари ще дарим.“ Заради събитието се очаква голям наплив на хора и идват на подкрепление служители от други „ресторанти“. Аз бях разпределен от милите ми колеги да помагам в Макдоналд на площад Славейков, където беше и това събитие. Дойдоха известни хора, кънчевци-мънчевци, иван и андреевци… а когато си миех ръцете преди да вляза в кухнята видях, че американският посланник е зад мен и малко се изненадах. Имаше за какво да го напсувам, ама нали беше с охрана. Общо взето голяма шумотевица за няколко часа, всички бяха много усмихнати и щастливи, а ние в кухнята се пържехме на бавен огън. И буквално си се пържехме, защото гриловете пекат на над 200 градуса температура. Нямаш време да се обърнеш и да пиеш вода. А за да го направиш, трябва да искаш разрешение. Това събитие макар и с благотворителна цел беше един пълен фарс. Известните хора си направиха снимките, бяха много щастливи, ама айде да бяха дошли да се пържат на нашия огън. Да видят реално каква компания подкрепят. А все още ме изумява факта, че се изредиха стотици дори и хиляди клиенти за един ден, само за да си купят боклучавата им храна. Ама балами винаги ще има. Не ги виня. Просто Макдоналдс си прави един интерезчийски пиар, трупа популярност, а баламите купуват и купуват и си мислят, че като са си поръчали хамбургер и помагат с нещо. Помагат само на корпорацията, която им продава вредна храна.

  2. Изходът за Българският етнос е един …Консолидация…Обединение…Война за независимост и свободна икономика и ..връщане към Българските ценностиот преди 25 години.

  3. Хора защо се предавате?!!! Защо казвате, че нищо не може да се направи?!!!! Те точно това искат – човек да се почувства сам, слаб и безсилен пред тяхната „могъща“ машина!!! Ние сме малко, ние сме покорени, ние сме поробени от американци-евреи … докато това излиза от вашата уста наистина ще сте такива!!!!
    Вместо това всеки да се замисли какво може сам да направи за да се промени това!!! Нима не можете да повлияете на вашите деца или внуци по никакъв начин? Ако те не познават истинските ценности вие ги помните все още … надявам се!!! Действайте в тази насока и променете мисленето им!!! Дайте им знанията и разбиранията с които сте откърмени вие самите.

  4. При създалата се ситуация в Европа и особено сега в България, аз лично не виждам никакъв изход за нас българите. Вече не можем да се развиваме като самостоятелна държава, защото нищо не ни е останало, нито пък можем да се спасим от хилядите ислямисти, които прииждат ден след ден и само можем да се молим поне да не излязат джихадисти. Европа също няма никакво намерение да ни помогне. Напротив.

  5. По-културата от късните 1980-те направи Америка супер-сила номер едно, който не вижда връзката между:
    -медийната пропаганда
    -налагането на американския начин на живот
    и гео-политическите амбиции на САЩ е много, много изостанал.

  6. Абсолютно съм съгласен с това, че ни направиха консуматорско, затъпяло общество по чисто американски тертип. Промиха ни мозъчетата и ни накараха да мечтаем само за неща, които могат да се купят. Жалка работа.

  7. Не само тази статия, а всички статии, публикувани в „Alter Information – Революционно действие е да казваш истината във времена на универсална измама“ са перфекти!!! Голям късмет извадих, попадайки на този сайт. Казвам това, просто защото публикуваните тук новини и статии просто ги няма в другите интернет новинарски сайтове. Безкрайно съм благодарен на целият колектив на „Alter Information“ за всичко прочетено тук!!!

  8. Статията е перфектна.Право в десятката.Дано повече българи четат това и да се чукнат в главите

    • Вече е късно да се чукаме по главите,цяло едно поколение не знае нищо за това какво е било преди 20-30г.
      А Русия за същото това поколение,е само „една страна със смешен език“.Домашната храна за това същото поколение е нещо абсолютно непознато и гадно!

Писането на кирилица е задължително

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s